Buat Duit Dengan PTC for Newbies



step by step, buat duit dengan ptc, cara buat duit dengan ptc untuk newbies, cara buat duit online, buat duit dengan blog, buat duit dengan neobux, buat duit online, iklan murah, jana wang percuma, kerja dari rumah, kerja part time, peluang pekerjaan, kerja di rumah, cari duit, buat duit dengan, kerja online, kerja sambilan dari rumah, jutawan internet, make money with ptc, earn free money online, pay to click tips and tricks, ways to make money

step by step, buat duit dengan ptc, cara buat duit dengan ptc untuk newbies, cara buat duit online, buat duit dengan blog, buat duit dengan neobux, buat duit online, iklan murah, jana wang percuma, kerja dari rumah, kerja part time, peluang pekerjaan, kerja di rumah, cari duit, buat duit dengan, kerja online, kerja sambilan dari rumah, jutawan internet, make money with ptc, earn free money online, pay to click tips and tricks, ways to make money

Jika korang sampai ke page ni aku pasti yang korang memang serius untuk Buat Duit Online. Siapa kata susah nak buat duit online? Tak susah dan tak mustahil untuk berjaya buat duit online ni. Yang penting tak perlu modal, yang perlu cuma masa, kesungguhan dan disiplin.

PTC ialah singkatan kepada Pay To Click. Senang cerita korang akan dibayar apabila korang tekan iklan. Ala-ala macam Says.my atau ChurpChurp tu la. Kat sini aku jelaskan secara detail tentang step-by-step untuk buat duit dengan PTC.



Pertama sekali kalo nak buat duit online, korang mesti ada "bank online" atau Online Processor iaitu Paypal. Segala jenis keuntungan daripada laman PTC akan dibayar ke dalam akaun Paypal korang dalam USD.

Tak ada akaun Paypal lagi?? Senang je.. Sila baca entry tentang Cara Buat Akaun Paypal dan Verifikasi Paypal.



Aku cadangkan korang buat satu akaun Gmail baru sebelum korang daftar mana-mana laman PTC. Ini untuk mengelakkan inbox korang penuh dengan email-email promosi daripada laman PTC dan sebagainya. Lagi satu, bila ada email khas untuk bisnes PTC, kerja akan lebih teratur dan mudah. Nak kerja kenala smart, betul tak?



Ok, lepas korang dah ada akaun Paypal dan email Gmail baru, korang boleh la mula daftar kat laman PTC. Kat sini aku senaraikan beberapa laman PTC yang dipercayai dan sah.







FOR MORE PTC SITE, 
PLEASE CLICK THE IMAGE BELOW
step by step, buat duit dengan ptc, cara buat duit dengan ptc untuk newbies, cara buat duit online, buat duit dengan blog, buat duit dengan neobux, buat duit online, iklan murah, jana wang percuma, kerja dari rumah, kerja part time, peluang pekerjaan, kerja di rumah, cari duit, buat duit dengan, kerja online, kerja sambilan dari rumah, jutawan internet, make money with ptc, earn free money online, pay to click tips and tricks, ways to make money




Selepas korang dah daftar kat laman PTC, mula la meng-klik iklan-iklan yang ada kat situ. Pastikan korang klik iklan yang ada setiap hari. Apa yang penting kat sini ialah "DISIPLIN". Pastikan korang tetapkan masa khas untuk mengklik iklan. Contoh macam aku, aku akan klik semua iklan setiap hari pada pukul 2.00 p.m sebab time tu la aku free.



Ok, step yang seterusnya ialah mencari referral. Untuk dapat lebih banyak duit dari PTC ialah dengan mencari referral atau orang bawah. Lebih banyak referral korang, lebih banyak duit yang korang dapat dari PTC.

Kat sini aku bagi contoh keuntungan dari laman PTC NeoBux (akaun Golden) dengan 15 orang referral.



  • 15 referral click 10 ads per day = $1.50
  • Keuntungan Harian = $1.50
  • Keuntungan Mingguan = $10.50
  • Keuntungan Bulanan = $45.00


So, secara ringkas, dengan referral sebanyak 15 orang je korang mampu dapat $45 atau RM 143 sebulan! Bayangkan kalau korang ada 100 atau 1000 referral, mesti lagi mantap income korang.




Last sekali nasihat aku kalau nak mula jana pendapatan melalui PTC ni ialah kesabaran. Kita tak boleh jadi kaya dalam masa sehari. Tapi dengan kesungguhan dan semangat yang tinggi aku jamin usaha korang tak akan sia-sia.


step by step, buat duit dengan ptc, cara buat duit dengan ptc untuk newbies, cara buat duit online, buat duit dengan blog, buat duit dengan neobux, buat duit online, iklan murah, jana wang percuma, kerja dari rumah, kerja part time, peluang pekerjaan, kerja di rumah, cari duit, buat duit dengan, kerja online, kerja sambilan dari rumah, jutawan internet, make money with ptc, earn free money online, pay to click tips and tricks, ways to make money


Untuk melihat semua bukti pembayaran, sila pergi ke sini = PAYMENT PROOF

               






Share your views...

14 Respones to "Buat Duit Dengan PTC for Newbies"

Lina CahNdeso said...

Thanks, informasi bagus. Saya pernah jadi member di bux.to, tapi ketika saya sudah ada saldo $34, tiba-tiba akaun saya menghilang, dan harus daftar lagi sebagai member baru...!!! Saya lihat, itu laman PTC yang you berikan tak ada bux.to. Saya percaya, semua laman tersebut tentu good and boleh dipercaya.


February 15, 2012 at 12:30 AM
Ptcprojects said...

Terima kasih di atas komen anda. Saya pun masih baru dalam dunia ptc ni. sebelum join mana2 ptc saya buat research dulu tentang ptc tu. sy harap list ptc ni tak jadi scam. setakat ni semua list tu agak boleh dipercayai. Apa2 pun all the best to you. :D


February 16, 2012 at 3:30 AM
Anonymous said...

Slm.sy nk buat ptc.leh ctc 01115322015.tq


January 26, 2014 at 1:29 PM
Unknown said...

buat duit tanpa sebarang modal hanya klik http://www.theweeklypay.com/index.php?share=408186


February 15, 2014 at 2:23 PM
Unknown said...

buat duit tanpa sebarang modal hanya klik http://www.theweeklypay.com/index.php?share=408186


February 15, 2014 at 2:23 PM
It's My M.Setyo.H said...

info good gan (y)
izin share duit gan
kerja santai dibayar dollar
mau.? daftar aja http://www.probux.com/?r=MuhammadSetyo GRATIS lagi (y)


October 7, 2014 at 7:53 PM
Unknown said...

Mcm brmnat..tpi, takde akaun paypal @ kad debit..sedih...padahal internt 24/7 on....mmg sayang...lgpun saya nie student...


February 3, 2015 at 5:23 PM
Unknown said...

Saya ada join satu PTC ni. Memang berbaloi sangat2 sebab nilai iklan semakin bertambah. Iklan yang diperoleh boleh mencapai sehingga $200USD per iklan. Memerlukan kesabaran dan kesungguhan kerana iklan bermula dengan kecil. Wow...anda boleh juga join di sini,

http://goo.gl/NdJMpv


May 1, 2015 at 8:15 PM
Unknown said...

http://j.gs/4218364/money-faster jom join PTC ni dengan sy. sy mula dgn modal kosong jer tp untung lumayan. setakat ni sy rase ni jela ptc yg cepat dpt duit (dlm 10$-100$ tiap hari) korg pon tahu kbnyakan ptc profit dia lambat benor. kalau ahli standard cuma dpt 0.04$ paling byk. tp dgn ptc sy ni ahli standard bole dpt lebih. just join and feel. tp join bukan terus kaya k. mesti ade usaha dlu.

click sini untuk daftar http://j.gs/4218364/money-faster


May 16, 2015 at 6:28 PM
Anonymous said...

THANK YOU 4 THE INFORMATION GIVEN....


August 22, 2015 at 10:52 AM
ayam said...

Buat duit dengan clixsense

http://www.clixsense.com/?8226370


November 1, 2015 at 10:37 PM
ayam said...

join sini http://csl.ink/1b7Z


November 1, 2015 at 10:49 PM
jackal said...

tak pernah try buat duit dengan ptc. rasa macam leceh sebab bayar sikit sangat. saya dah lama buat kerja online. sekarang saya ada menulis pasal kerja online. kalau ada sesiapa nak tahu . [Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]


April 21, 2016 at 10:32 PM
Unknown said...

saya pwn masih newbies PTC program niem..saya buat research kt google and jumpa PTC yg btoi2 bley percaya.. bukan ndak iklan kea aper ka..
taip pnjang2 ssah ndak ckap..try click kt link saya bagi..NNTI BACA SENDRI N KALU BERMINAT DAFTAR JA.. samer2 kiter cari rezeki..
http://csl.ink/1XWX


June 17, 2016 at 10:14 PM

Post a Comment

 

© 2010 My PTC Site Lists All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors.info