Rented 25 Referral at Neobux



Ok, aku baru je purchase 25 rented referral baru untuk Neobux. Klik sini untuk Baca Review Tentang Neobux.




Neobux ni bagi aku adalah PTC yang paling best la sebab dia antara PTC yang dipercayai dan akan bertahan lama. PTC ni sejak tahun 2008 lagi.

Harga untuk 25 referral ialah $5.00 ( 1 referral = $0.20 / month ). Duit tu pun aku dapat dari pelbagai PTC yang aku join. Visit My PTC List untuk info lanjut.



Kalau tengok kat atas ni, aku ada 28 rented referral. Yang lagi 3 tu aku dah purchase minggu lepas lagi. Minggu ni aku cashout beberapa earning dari PTC lain dan invest dalam Neobux.

Maaf aku tak dapat beri Payment Proof untuk Neobux lagi. Hari tu dah ada $2.00+ then habis aku buat investment. Maybe minggu depan aku akan cashout Neobux dan post payment proof kat sini. =D





Join Neobux sekarang! 




Share your views...

0 Respones to "Rented 25 Referral at Neobux"

Post a Comment

 

© 2010 My PTC Site Lists All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors.info