Cashnhits 3 Month Membership







Ok, hari ni 15 Januari 2012 aku beli membership premium Cashnhits untuk 3 bulan. Dah 2 bulan lebih aku join Cashnhits dan earning aku setakat ni ialah $5.00+. So, aku upgrade akaun aku kepada premium untuk dapat lebih banyak duit.

Earning normal account daily: $0.09+
Earning premium account daily $0.12+

So, basically setiap hari aku dapat $0.12. Kalau sebulan $0.10x30 = $3.60+
Akaun premium = $2.70 selama 3 bulan

Bulan pertama akaun premium (Untung - Rugi)
$3.60-$2.70 = $0.90

Bulan kedua dan ketiga tak ada rugi.

$0.12x60 = $7.20.







So, senang cerita, upgrade akaun Cashnhits kepada Premium adalah langkah yang bijak.. Hehehe. =D


*Earning ini adalah earning tanpa referral. Kalo ada referral mesti lagi byk.




Share your views...

0 Respones to "Cashnhits 3 Month Membership"

Post a Comment

 

© 2010 My PTC Site Lists All Rights Reserved Thesis WordPress Theme Converted into Blogger Template by Hack Tutors.info